čtvrtek 29. srpna 2013

Opět si dovolím jen zkopírovat zprávu z Facebooku, než se tu trochu zorientuji a vše řádně sepíši :)
Druhý den v Koreji. Příjezd do přístavu Sokcho byl plný očekávání i obav z neznámého, ale především nevypadl moc pozitivně. Palubu prorezlého trajektu bičovaly provazy deště a město se topilo v šedých mracích. dostat kolo a motorku na souš nebylo jednoduché a v případě Pavla (www.jawakolemsveta.cz) a jeho motorky i neskutečně drahé. vůbec vše co se týkalo trajektu byla jedná velká dezinformace a nepříjemnost.
osvobozeni z moci úředníků jsem vyrazili do města shánět mapy a Sim karty. Nečekaný problém nastal v komunikaci, v zemi Samsungu, LG a Hyundaie nikdo nemluví anglicky. co nám také vyrazilo dech jsou ceny. je tu neuvěřitelně draho. Bohužel jsme se v honbě za SIM kartou rozdělili a už se nenašli, tak doufám že už je Pavel v Masanu a řeší odeslání Jawy do Ameriky. I když jak jsem dnes na patnáctý pokus zjistil, korejskou SIM kartu si mohu koupit až 4 dny po příjezdu do země. Tudíž se nemá jak dovolat a to je veliká prekérka..
panuje tu opravdové tropické počasí, neskutečná prádelna. jak zatím koukám kolem sebe, budu tu mít celkem problém s kempováním, dnes jsem za celý den neviděl jediné místo. včera jsem zakempil skoro za tmy mezi rýžovými poli, ale to byla opravdová nouzovka.

Ale aby top nevypadalo jen na samá negativa a že pořád jen něco kritizuji, musím také říct, že jsem konečně v té "opravdové" Asii jakou jsem chtěl vždycky vidět. a jsem za to rád!!! má to tu svoji originální atmosféru. všichni jsou tak nějak klidní, když pozdravím tak se na mě lidé usmívají a uklánějí a záplava cedulí s rozsypaným čajem dodává ulicím neopakovatelný charakter.

můj plán je pomalu se sunout po západním pobřeží na jih do Busanu, odkud pak dalším trajektem do Japonska. dávám si na to cca 10 dní. Jelikož musím na internet do kaváren, které jsou zde k mému velkému překvapení v celkem hojném počtu a jsou to moc pěkné a příjemné podniky, ale espresso stojí 70-80kč, nevidím to s příspěvky na časté aktuality. i když? dobré kafe je dobré kafe a takové jako právě teď jsem nepil od Almaty....

Takže zpátky na koně!!! brzy přidám i nějaké fotky jak z Koree tak ze Sibiře...

Žádné komentáře:

Okomentovat